1 Mart 2011 Salı

mandal torbasi

   Selam dostlar yine bir geri dönüsüm diyor ve önceki gün diktigim mandal torbasini paylasmak istiyorum sizinle.Hani isin gücün yokmuydu demeyin gercekten öyle kaybolan veya kirilan mandallardan  bikanlar icin cok faydali  bence.Baska alternatifler de denedim ama bu kadar kullanisli olmadilar benim icin sizi bilemem :) Bu tür bir torbayi hazir görmüstüm ama baktim ki cok da basit dikilmis bende dikerim deyip incelemistim veeeee deneme günü geldi catti .. simdi gelelim gerekli malzemeye

     sekil a daki gibi giyilmeyen herhangi bir kumas ben kot pantolon buldum hemen malum favori kumasim ....


    bir aski , biye ve ona uygun  bir renkte kumas ince olmasi daha iyi olur , bu kadar .
             öncelikle askinin genisligi kadar genis bir iki parca kot kesiyoruz katli bicimde, birinin üstüne tabak yardimiyla yarim daire ciziyor ve kesiyoruz biyeyle kenarini geciyoruz.Diger kestigimiz parcanin bir yüzünü desenli kumastanda ayni boyda kesip dikiyoruz iki si resimdeki gibi üst üste gelicek sekilde koyup askiyi  en üste koyup kalip gibi isaretliyoruz.
        Isaretledigimiz yerden makine dikisi yapip sadece askinin basi gececek kadar yer birakmayi unutmayin.Icini disana cevirip  torbanin derinligi ne kadar olmasini istiyorsak o kadar derinlikte katladigimiz diger kot kumasida altina dikiyoruz  ayni torba mantigiyla basit bir sekilde.

   Son hali bu umarim anlasilir  olmustur acemiligime verin :)) dikiste de iddaali degilim gerci .Deneyecek olanlara kolay gelsin...

1 yorum:

  1. yaraticilik hamurunuzda sen sadece hayal gucunu al..... harika baska bir calisma daha

    YanıtlaSil