5 Şubat 2011 Cumartesi

GERI DÖNÜSÜM

     Merhaba , artik el emegi islere baslayalim diyorum.Baslangic olarakda yakin zamanda diktigim cantami ekledim.Kizimin giymedigi bir kot etekti ve duruyordu elime gecince söyle bir baktim hemen isiklar yandi tabiii :))



    Yapilis resimleri olmadigindan son halini cektim ama anlatmak gerekirse etegin alt kismini önce diktim ve oturmasi icin yanlardan köseleri de dikip canta bicimini verdim sonrasi kolay zaten dikis bilen arkadaslar kolaylikla yapabilir.Cantanin agiz kismina da fermuar dikip etek iken aski görevi yapan kemerleri de cantaya sap yaptim böylelikle spor görünüslü bir canta elde ettim,umarim fikir olur yapmak isteyenlere.. :)

2 yorum:

  1. benim kizim yok oglan kot pantolonlarindan buna benzer birsey yapmak istesem nasil yapabilirm abla ?

    YanıtlaSil
  2. canim gülom hic farketmez ki pantolon olsun,kot kumastan olsun yeter,ne yapmak istemistin mesela?sen söyle ben sana biraz aciklarim nasil yapacagini.

    YanıtlaSil